مترجم سایت

Top Eleven

Top Eleven

974 بار

اگر به سرمربی گری یک تیم فوتبال علاقه دارید پس پیشنهاد میکنیم بازی Top Eleven Be a Soccer Manager 4.1.1 را از دست ندهید. در این بازی که یک فوتبال منیجر محسوب میشود، شما باید با مدیریت تیم خود سعی کنید نتایج خوبی بگیرید. وقت این رسیده است که خود را محک زده و برای مربیگری در تیم های مطرح دنیای بازی در نقش مربی های معروفی همچون مورینیو آماده کنید! اکثریت کار هایی که در دنیای وافعی فوتبال، یک مربی بر عهده دارد، در بازی تاپ الون شبیه سازی شده اند و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کنند. تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که به عنوان مربی در بازی Top Eleven باید به انجام برسانید. بیش از ۸۰ کشور و تیم در این بازی گنجانده شده اند و کاربر آزاد است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزنید و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود.

 

ادامه مطلب

Clash Royale

75 بار

محصولی تازه از کمپانی سوپرسل سازنده بازی کلش او کلنز تحت عنوان Clash Royale را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

اولین نسخه رسمی بازی کلش رویال برای سیتم عامل اندروید منتشر شد 

اولین نفری باشید که بازی را آغاز می کند 

 

ادامه مطلب

Bike Blast

65 بار

در بازی Bike Racing – Bike Blast بر روی دوچرخه BMX خود سوار شوید و در مسیر خود به سوی پیروزی برانید، بپرید و جا خالی بدهید! این یک بازی دوچرخه‌سواری هیجان‌انگیز با کیفیت بالا است که از استودیوی بازی سازی AceViral به شما ارائه می‌گردد!

 

ادامه مطلب

Drive Die Repeat

53 بار

 

 

Drive Die Repeat – Zombie Game یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای زامبی است که تا به حال ساخته شده! به وسیله خودرو و سلاح‌های خود ضربه بزنید، شلیک کنید، و از روی زامبی‌ها رد شوید و آن‌ها را نابود نمایید! در میان ده‌ها زامبی ترسناک که برای متوقف کردن شما از نجات دنیا، حاضرند بمیرند رانندگی کنید!

با وسیله نقلیه منحصربه‌فرد خود و با استفاده از زرادخانه رو به افزایش سلاح‌هایتان که به شما کمک می‌کنند زامبی‌ها را سریع‌تر از بین ببرید، به زامبی‌ها شلیک کرده و آن‌ها را له کنید.

با نابود کردن زامبی‌ها سکه بدست بیاورید و از آن‌ها برای ارتقاء خودرو، سلاح‌ها و سپرهای خود استفاده نمایید. این ارتقاءها می‌توانند به شما کمک کنند با افزایش سرعت خودرو و نرخ آتش امتیاز بیشتری بدست بیاورید.

به زامبی‌ها بزنید و از روی آن‌ها رد شوید و یا با استفاده از سلاح‌های قدرتمند خود آن‌ها را از بین ببرید. بر تکنیک‌های رانندگی و تیراندازی مسلط شوید تا دنیا را از آخرالزمان زامبی‌ها نجات دهید!

 

ادامه مطلب

Clash of Kings

93 بار

 

دانلود Clash of Kings - بازی آنلاین نبرد پادشاهان اندروید

 

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف کلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی همااند دیگر بازی های استراتژیکی همچون کلش آف کلنز شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید، البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید و بدنبال یکی از بهترین ها و پرطرفداترین های این سبک هستید به هیچ وجه Clash of Kings را از دست ندهید.

 

ادامه مطلب

Draw the Path

143 بار

Draw-the-Path

در بازی Draw the Path وظیفه شما این است که یک گوی نارنجی رنگ را به سمت مشخص شده هدایت کرده و سپس امتیاز کسب نمایید. اما اکنون جای سوال اینجاست که چگونه می توانید این گوی را هدایت و کنترل نمایید ؟ این کار بسیار سخت و دشوار می باشد. گوی را به سمت مورد نظر هدایت کرده و امتیازات متعددی را به دست آورید . در طول مسیر ستاره ها و سکه های فراوان را جمع آوری نمایید و آن ها را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید. در حال حاضر ۱۰۰ سطح در بازی وجود دارد که در نسخه های بعدی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 

ادامه مطلب

Weird Park 3

169 بار

Weird-PArk

Weird Park 3: Final Show همراه با داستان جذاب و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی را در فروشگاه گوگل پلی به سمت خود جذب کرده است . داستان این بازی به این صورت است که یک پسرک جوان در نقش یک سیرک بوده که ناگهان او ناپدید می شود . اکنون شما به عنوان یک بازرس و یا خبرنگار حرفه ای بایستی این قضیه را مورد بررسی قرار دهید و دلیل ناپدید شدن این پسرک را بفهمید . پازل های موجود را حل کرده و از تله های خطرناک فرار کنید و سعی کنید با آن ها برخورد نکنید . صداگذاری های این بازی خیلی هیجان انگیز می باشد.

 

ادامه مطلب

Jewels Star 3 1.4

180 بار

 Jewels-Star-3

جواهرات هم رنگ و یک شکل را در کنار یکدیگر قرار داده و سپس آن ها را از بین ببرید . توجه داشته باشید که بازی Jewels Star دارای محدودیت زمانی است ، به طوری که باید قبل از تمام شدن وقت جواهرات یک رنگ را نابود نمایید . با محو کردن این جواهرات و الماس ها ، جواهرات جدیدی به بازی اضافه شده که بایستی آن ها را با سرعت عمل بیشتری از بین ببرید . در صحنه های کاملا زیبا و فانتزی بازی را انجام داده و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۱۶۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . 

 

ادامه مطلب

Beat the Dictators

171 بار

Beat-the-Dictator

در بازی Beat the Dictators  شما باید علیه دیکتاورها قیام کنید و سپس آن ها را برای همیشه نابود نمایید . این بازی بر خلاف سایر بازی های جنگی ارائه شده به طوری که شما باید علیه دیکتاتورها قیام نمایید. دیکتاتورها برای همیشه شکنجه کرده و آن ها را مورد اذیت و آزار قرار دهید. ۵ جهان مختلف در این بازی وجود داشته که بایستی در آن جا کاوش کنید و دیکتاتور های آن جا را نابود کنید و قدرت را آنان بگیرید . از سلاح های سرد و گرم استفاده کرده و به سراغ دشمنان بروید و آن ها را بکشید. گرافیک این بازی خیلی خوب و جذاب ارائه شده است .

 

 

ادامه مطلب

Crash Nitro v1.1

339 بار

Crash-Nitro

کراش یکی از کاراکترهای خاطره انگیز بازی های قدیمی است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و اکنون تحت عنوان Crash Nitro به ایران آمده است تا مسابقات هیجان انگیزش را با ماشین های جذابی همچون پیکان جوانان انجام دهد . در این بازی ماشین سواری بی پایان که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است می بایست تلاش کنید تا به امتیازات بالا دست پیدا کنید . اتومبیل های متفاوتی در بازی وجود دارند که هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خود می باشند ؛ بنابراین با انتخاب های درست می توانید رتبه ی بهتری را از آن خود نمایید . حواس تان باشد که با جمع آوری کردن سیب هایی که در طول مسیر پیش رویتان قرار می گیرند ، می توانید به کراش کمک بسیاری کنید !

 

ادامه مطلب

Racing Saga v1.2.5

219 بار

Racing-Saga

Racing Saga یک بازی مسابقات اتومبیل‌رانی فوق‌العاده برای اندروید است که از گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیزی بهره می‌برد. در این بازی می‌توانید با استفاده از برترین اتومبیل‌های اسپورت دنیا در صحنه‌های خیره‌کننده رانندگی کرده و تجربه منحصربه‌فردی را داشته باشید. می‌توانید در مسابقات شرکت کرده و با عبور از دوستانتان به رتبه اول دنیا دست پیدا کنید! پس از تمام کردن مسابقات سطح ۴ و شکست همه تیم‌ها، در شهر حکمرانی کنید. موتور اتومبیل و لوازم آن را ارتقاء دهید تا بتوانید به سرعت‌های بالاتری دست پیدا کنید. می‌توانید ظاهر اتومبیل خود را نیز به نحو دلخواه سفارشی سازی کنید.

 

ادامه مطلب

Spartan Wars: Empire of Honor

213 بار

  Spartan-Wars

این اسپارتان است ! یک ارتش بزرگ را برای تشکیل یک امپراطوری برپا می کند . او تمام جهان را تسخیر کرده و بر دنیا حکمرانی می نماید . در حال حاضر Spartan Wars: Empire of Honor یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیکی شناخته شده که می توانید تجربه بسیار خوب و منحصر به فردی را با آن داشته باشید . یک پادشاهی برای خود ایجاد کرده و متحدان خود را انتخاب کنید . در برابر هزاران بازیکن به صورت آنلاین رقابت کرده و نیروهای آن ها را از بین ببرید . این نکته را به یاد داشته باشید که خدایان یونانی همیشه پشت سر شما خواهند بود و هوای شما را خواهند داشت .

 

 

ادامه مطلب

Clash of Clans

237 بار

 Clash-Of-Clans

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

 

 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد